top of page
Search
  • Writer's pictureBridget Jill Billedo

Dag 5

Op die dag begon onze dag weer in CDKN with Friends. Een andere influencer kwam en Sofie nam een leuke video van haar. Terwijl Sofie bezig was met de influencer, was ik ook bezig met het creëren van een andere inhoud. Mijn opdracht was om content te maken voor de cadeaukaart van CDKN with Friends. Ik werd er een beetje creatief mee en maakte een filmpje.


Onze dag ging verder bij Sofie thuis. Tijdens de lunch at ik haar zelfgebakken brood en het was echt lekker. Ze vertelde me dat ze haar eigen brood al een tijdje maakt. Ik bak thuis ook, maar niet vaak en ik maak liever taarten dan brood.


Na de lunch heb ik wat video's gemaakt om op de IG story van Bouw Jouw Imperium te plaatsen. Ik wist niet waarom ik me deze keer echt akward voelde maar het was gewoon zo. In tegenstelling tot de eerste dag, toen ik maar één take nodig had om de video op te nemen, heb ik er een tijdje over gedaan om er eindelijk een te maken die goed genoeg is.


Ik ben altijd verbaasd hoe Sofie recht voor de camera kon praten en geen fouten maken. Ze vertelde me dat het komt door ervaring en toen zij ook begon, vond ze het ook raar om tegen de camera te praten.


Tegen het einde van de dag heb ik een nieuw ontwerp gemaakt voor de puzzel feed van Bonne Nuit en Sofie was er tevreden mee. Ik heb het gevoel dat ik echt deze richting uit wil. En daarmee bedoel ik meer grafisch ontwerpen en vormgeven.


Ik heb eigenlijk besloten om creatiever te zijn en het via mijn sociale media te laten zien. En dus, heb ik een puzzel feed gemaakt en ben ik begonnen er een per dag te posten.


Ik weet niet wat het echt inhoudt om een influencer te worden en of het voordelen heeft, maar het lijkt me leuk. Ik hou er wel van om foto's te posten, vooral van eten of kunst. Soms geef ik toe aan mijn narcistische verlangens door selfies te posten. Maar tja laat me maar, het is toch niet zo vaak.


En zoals altijd, eindigde de dag zonder dat ik het merkte. Ik hou echt van vrijdagen en mijn stage doen. Ik zal dit zeker missen als het eindigt.



Dit is de video die ik maakte om de cadeaukaart van CDKN with Friends te promoten.



Dit zijn de IG stories die me veel moeite hebben gekost. Ik weet het, het is echt kort. Ik snap ook niet waarom het zo moeilijk is.



En hier is een korte video van Toby, schattig toch?

8 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


Post: Blog2_Post
bottom of page