top of page
Search
  • Writer's pictureBridget Jill Billedo

Dag 4

Gisteren kreeg ik een berichtje van Sofie dat er een influencer naar CDKN with Friends zou komen en dat we er dus om 10 uur moeten zijn. Ik hoefde alleen maar de tram te nemen naar Wijnegem Shopping Center en dat was echt handig.


Het was mooi weer vandaag. Ik hoop dat het nog een tijdje zo blijft. Ik ben echt gelukkiger als ik naar buiten ga, vooral als de zon schijnt. Ik heb nooit naar de zon verlangd toen ik nog op de Filipijnen woonde.


In feite haatte ik het omdat ik het altijd te warm had en ik haatte het om te zweten. Op een warme dag, denk ik dat ik minstens 3 keer zou douchen. Ik heb me altijd afgevraagd hoe het zou zijn als het een beetje koeler zou zijn.


(Ja, ik weet wat je denkt. Je moet voorzichtig zijn met wat je wenst.)


Is het toch niet ironisch? Het is waar dat we dingen pas waarderen als ze weg zijn.


Ik was 20 minuten te vroeg en kon in het winkelcentrum rondlopen. Het is echt groot en er zijn veel verschillende winkels binnen. En toen was het 10 uur, ik wandelde naar de winkel en ging naar binnen. Sofie was er al en de influencer ook. Ik kreeg een andere taak en dat was het maken van een korte video voor een aantal van de producten. Ik hou ervan hoe ik gewoon dingen kan uitproberen en creatief kan zijn.


Sofie vertelde me dat we stopten bij een winkel om iets te kopen toen we klaar waren. Het was een schattige snoepwinkel en ze hadden een heleboel snoepjes. De snoepjes die ze kocht waren voor Vincent, ze zei dat hij er graag van snoept.


Sofie vroeg of ik nog iets wilde kopen voor we terug naar haar huis gingen en ik vertelde haar dat ik iets had gezien toen ik 's morgens de winkels bekeek. Het was een bubble tea winkel. Ik nam er een en Sofie kocht er ook een, maar ik was nogal teleurgesteld over hoe het smaakte. Het was oké, ik heb het opgedronken maar ik zou het nooit meer kopen.


Toen we thuiskwamen, was Toby er niet om ons te ontmoeten. Hij was bij de ouders van Sofie want er was niemand thuis om voor hem te zorgen. Maar hij werd ook teruggebracht door de vader van Sofie later op de middag.


Ik werkte verder aan het boek over Canva waar ik de vorige keer aan werkte en ik kon aan het eind van de dag de grafieken afmaken. En voor ik het wist, was het 17 uur en moest ik naar huis. Sofie bracht me naar de bushalte en dat was het einde van mijn dag 4.




Ze hebben echt de lente in het winkelcentrum gebracht.



Deze roze armbanden zagen er echt leuk uit.



Kijk eens hoe schattig deze winkel is!



Het was niet slecht, maar het was ook niet super.

14 views1 comment

Recent Posts

See All

1 Comment


Sofie Van Hooydonk
Sofie Van Hooydonk
Jun 15, 2021

Haha de Bubble Tea vond ik zelf ook niet fantastisch😀 Weer leuk geschreven! Ondanks je liever grafisch werk doet dan schrijft, ben ik wel fan van je schrijfsels. 😉 Groetjes, Sofie

Like
Post: Blog2_Post
bottom of page