top of page
Search
  • Writer's pictureBridget Jill Billedo

Dag 1

Updated: Apr 26, 2021

Vandaag was mijn eerste dag als een stagiair. Ik voelde me een beetje nerveus omdat het mijn eerste dag was, maar ook goed omdat ik me gisteren goed had voorbereid. Mijn stageplaats is een beetje ver van waar ik woon daarom nam ik het openbaar vervoer. Ik moest de tram nemen, dan de bus en daarna te voet naar mijn stage. Het was ongeveer 1 uur met het openbaar vervoer en 35 minuten wandelen.


Mijn stagegegever heet Sofie. Toen ik haar eerst ontmoette, was ze al heel vriendelijk. Ze is redelijk jong en we hebben nogal dezelfde interesses dus ik vond het gemakkelijk om met haar te praten. Tijdens onze lunch heb ik haar man, Vincent, ontmoet en zoals Sofie was hij ook heel vriendelijk.


Na onze lunch heb ik 2 filmpjes gemaakt om mezelf voor te stellen. Ik was eerst nerveus, maar toen ik eindelijk begon te praten, ging het eigenlijk goed. Sofie plaatste de filmpjes op het Instagram-verhaal van het bedrijf en ze zei dat ze positieve reacties kreeg van haar volgers.


Ik wist al dat ze een hond (Toby) had en dat maakte me erg blij want ik hou van honden. Af en toe kwam Toby naar het kantoor en vroeg aandacht van ons. En rond 15u stapten we naar buiten om een pauze te nemen. We speelden met Toby en praatten een beetje.


Gedurende de dag, was ik bezig met één taak. Het was een ontwerp van een Instagram "puzzel feed" voor een potentiële klant. Sofie heeft al een paar ontwerpen gemaakt maar de klant wilde steeds iets anders.


Grafische vormgeving is niet nieuw voor mij want ik heb dat gedaan toen ik in de Filipijnen werkte, maar het is niet altijd makkelijk om iets te maken vooral als je klant een beetje kieskeurig is.


Aan het eind van de dag was ik klaar met het ontwerp en Sofie gaf een hele goede feedback. Ze zei dat ze het ontwerp naar de klant zou sturen om te zien of die het zou accepteren.


Als je benieuwd bent naar mijn complete ontwerp volg ze dan gewoon op Instagram @bonnenuit_luxe.




Als je Toby meer wilt zien, ga dan naar zijn Instagram-pagina @cutegoldentoby.


35 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page